1.  MKS Kluczbork 34 59
2.  Zagłębie Sosnowiec 34 58
3.  Rozwój Katowice 34 57
4.  Raków Częstochowa 34 57
5.  Energetyk ROW Rybnik 34 56
6.  Błękitni Stargard Szczeciński 34 55
7.  Stal Stalowa Wola 34 54
8.  Stal Mielec 34 52
9.  Znicz Pruszków 34 46
10.  Nadwiœlan Góra 34 45
11.  Legionovia Legionowo 34 42
12.  Siarka Tarnobrzeg 34 41
13.  Wisła Puławy 34 39
14.  Okocimski KS Brzesko 34 39
15.  Puszcza Niepołomice 34 36
16.  Kotwica Kołobrzeg 34 35
17.  Górnik Wałbrzych 34 30
18.  Limanovia Limanowa 34 27
» Śląska koalicja biznesowa
Administrator dnia lipiec 28 2015 12:30:00
OgłoszeniaW województwie śląskim powstał projekt, w którym uczestniczą największe kluby z regionu, mający na celu przygotowanie wspólnej oferty biznesowej.

We wspólną inicjatywę zdecydowały się zaangażować największe śląskie kluby – GKS Katowice, Górnik Zabrze, Piast Gliwice, ROW Rybnik, GKS Tychy. Do projektu dołączą także niebawem kluby Podbeskidzie Bielsko-Biała i Ruch Chorzów, które muszą wywiązać się z dotychczasowych zobowiązań wobec sponsorów. Przygotowania trwały od dłuższego czasu, a teraz można zobaczyć pierwsze efekty tej pracy.



Pierwszą firmą, która zdecydowała się wykorzystać siłę reklamową oraz marketingową śląskich klubów jest producent napoju Hoop Cola. – Jako znaczący producent napojów w Polsce, od lat wspieramy wiele komercyjnych i charytatywnych inicjatyw sportowych, a sam sport jest wpisany w DNA wielu naszych marek - szczególnie w wodę mineralną ARCTIC. Na Śląsku już się trochę zadomowiliśmy, od przeszło roku aktywnie wspierając naszymi produktami Piasta Gliwice. Z tego też powodu rozpoczęcie współpracy ze zrzeszonymi klubami śląskimi, jest dla nas naturalnym i kolejnym krokiem ku zwiększaniu naszego zaangażowania w sport na Śląsku, a jednocześnie ważnym działaniem na rzecz wzrostu rozpoznawalności marki wód mineralnych ARCTIC. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści dla wszystkich stron – mówi Patrycja Giurko Marketing Manager Hoop Polska.



Prezentacja nowego partnera oraz podpisanie umów ze śląskimi klubami odbyły się na konferencji prasowej w Ostravie, gdzie pojawili się przedstawiciele wszystkich klubów zaangażowanych w tą inicjatywę oraz dziennikarze czołowych redakcji. Jest to z pewnością przełomowy projekt, który ma wzmocnić siłę śląskiej piłki nożnej. To jednak nie koniec. Trwają wspólne prace nad kolejnymi inicjatywami marketingowymi, które mają na celu propagowanie wzajemnej idei. Efektem ma być wykorzystanie potencjału bogatych możliwości promocyjnych, które dają kluby sportowe.



Jak przekonuje prezes GKS-u Wojciech Cygan, śląska koalicja ma przynieść określony skutek i pokazać, że we wspólnej inicjatywie jest siła. Myślę, że jest to ciekawy i mocny sygnał dla biznesu, że warto angażować się w takie przedsięwzięcie. Chcemy z naszą wspólną ofertą trafić do dużych przedsiębiorstw pokazując, że potrafimy działać ponad podziałami. Cieszymy się, że w obliczu takiego przedsięwzięcia GKS Katowice może być częścią wspólnej koalicji mającej na celu przyciągnięcie sponsorów do śląskiej piłki.



Jako Śląsk jesteśmy siłą w Polsce i nikt na nam tego nie odbierze. To co dziś następuje to wstęp dla pewnego etapu do programu dla klubów i pomocy dla nich - dodaje dyrektor ROWu Rybnik Henryk Frystacki.

3019 czytań
W linku poniżej do pobrania wnioski o akredytacje jednorazowe dla mediów na mecze Energetyka ROW Rybnik. Wnioski na mecze rozgrywane w piątki prosimy wysyłać do czwartku poprzedzającego mecz, do godz. 14:00, a wnioski na mecze sobotnie i niedzielne - do piątku, również do godz. 14:00.

Wnioski prosimy przesyłać na adres: media@energetykrow.rybnik.pl.

Wniosek.docWniosek.pdf
Gości Online: 7
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 3,645
Najnowszy Użytkownik: RobertSouct






Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.